Gamzeguly benim bebeğim de de ne ateslenme vardı, ne sık hastalanma vardı ama ne hikmettense bize direk ivig tedavisine başladı. Ya günahı boynuna ama belki de doğru düzgün incelemedi bile sonuçlarını. Çünkü bizimle hep asistanları ilgilendi. Ben sadece kendisini bir kere gördüm. Ve bu doktor çocuğumun yüzünü bile görmedi. Biz ilk muayne olmak için gittigimizde bizimle asistanları konuştular. Ben çocuğun durumunu anlattım. Onlarda not aldılar. Biz hocamıza iletiriz dediler. Neyse bizden kan tahlili istediler. Onu verdik. 2 saat sonra cıktı. Ben sonuçlarını almak için asistanların yanına gittim. Onlara dedim doktor bey çocuğumu muayne etmeyecek mı? Die. Onlarda dediki şuan içeride hasta var o çıksın kendiniz görüşürsünüz. Neyse biraz bekledim. Beni içeri çağırmış gittim yanına. Bana bir sürü gereksiz şey sordu. Neyse cevapladım. Bana dediği tek şey. Senin çocuğun bu ilaci almazsa, en ufak bi enfeksiyonda yoğun bakımlık olur kurtaramazsınız. Ben orda nasil üzüldüm anlatamam. Peki doktor bey dedim cocugumu gormediniz bi yakından görseydiniz bi muayne etseydiniz dedim. Bana dedi ki, muayne etsemde değişen bisey olmaz. Siz hemen ilaca başlayın gelişmeleri takip ederiz dedi. Muayne etmedi. Biz daha sonea 3 kere daha gittik Samsun a ama hiç birinde de bizimle ilgilenmedi. Hep asistanları ilgilendi. Adamın bildiği tek şey. Aşılar zararlı sakin yaptırmayın. Başka bildiği bisey yok. Benim çocuğumun apse sorunu vardı poposunda onun haricinde hiç bi sıkıntımız olmadığı halde bize aylarca o ivig denen ilaci kullandirdi. Düşündükçe sinirlerim tepeme çıkıyor. Resmen çocuğumun sağlığını hiçe saydılar. Ankara daki doktorlar bile şaşırdı. Bu çocuğun ivig alacak bi durumu yokken nasıl böyle bir duyarsızlık yapılır die tepki gosterdiler. Bize ıyiki gelmişsiniz buraya dediler. Yoksaki biz daha belki de 1 yıl falan kullanacaktık o ivigi 😔 Allah yardım etti de gözümüz açıldı 😔