Gokce1504 öncelikle şunu söylim anne sütü yediğin içtiğin şeylerin çokluğu ile alakalı değil canım. Bunu aklından çıkar. Çok yiyim çok sütüm olsun diye Bi düşünce olamaz. Az yesen de sütün olur. Ben bunu deneyimledim gördüm. Bebeğim 2 aylıkken diyete başladım diyet dediğime bakma sağlıklı beslenmeye başladım un şeker makarna pilav kestim, tam buğday ekmeği tükettim öğünlerde sebze ağırlıklı beslendim özelikle marul çok yedim. Günde Bi kase yulaf ezmesi yedm. Günde en az 3 lt su mutlaka içtim leslie videoları ile evde yürüyüş yaptım fırsat buldukça, mart ayıydı yürüyüşe çıkamıyordum bebeğim küçüktü zaten, 3 ayda toplam 10 kilo bu şekilde verdim ve sütüm ne arttı ne azaldı hiç vi değişiklik olmadı bebeğim de gayet güzel kilo alımı, sadece anne sütü alıyor. Motivasyon çok önemli önce kendine inanıp hırs yapman lazım. Ben öyle yaptım gecelik öncesi kiloma döndüm ama hala sarkık göbek var onu da bol egzersizle eriticem inşallah, chloe tinh videoları yapıyorum onun için de, 10 dk günde sadece ilk bulduğum fırsatta yapıyorum. Az az gidiyor kilolar gram gram ama gidiyor emin olabilirsin. Eğer motivasyonun varsa gerçekten çok istiyorsan kilo vermeyi bence geç kalma başla şunu unutma sütünü etkileyen en önemli şey sıvı alımın. Bol su bol sebze 🤗