Gokce1504 bebeğiniz daha küçükmüş belki kolay verirsiniz kilo onu bilemeyiz ama emzirirken özel bir şey yemeyen biriydim ve 4 ayda eski kilomun altına düştüm. Göğüslerim o kadar küçük ki kimse sütümün olduguna inanmiyordu. Oysa defalarca mastit oldum bebeğime fazla geldi süt. Tabi emzirmek büyük bir enerji kaybı ve onu yerine koymak için yeme ihtiyacı duyuyoruz. Önemli olan sütün olduğuna inanmak ve bil bol emzirmek 💚