Feridekoca evet evet bebisimm kendi haline birak kesinlikle sadece kendi çocuğunu bilirsin mesela benin kız bezi atmadan önce bi oraya bi buraya koşturur en son saklanır yapardı tuvalete ilk iki kaka yapışında hep kalkmak istedi hep annecim otur yap kakani rahatla dedim sarıldım vs engelledim kalkmasini aklında bulunsun çünkü kalkmasına izin verseydim yere yapacaktı direk, genelde kakayi tam yapma anına yakın direniyorlar haberin olsun 😊