Feridekoca demiştim sana hersey gittikçe güzel olacak diye bebisim çok sevindim ❤🥰 bizim 20 gün olacak yarın 8.gunden beri kacirma yok şükür, annemde .kayinvalidemde alt kattaki yengemde,.parkta heryerde yaptık çişimizi nazar olacak.diye de korkmuyor değilim ama maşallah diyorum 🙈🧿🥰