Prensesim11 canım bizimde öyle kaşıntı çıktı ilk sonra o geçti bi baktık saçlarının her yerini kapladı zeytin yağı sürdük hiç işe yaramadı bizde sonrasında doktor egzama olduğunu söyledi bize bioderma nın ürünlerini kullandık banyosunda ve saçına bioderma atoderm krem sürdük o geçirdi ama biz 2 ay çektik boşu boşuna bilseydim çok önceden dermatoloğa giderdim