Prensesim11 Güzel anneler …Doktor kortizon içeren krem yazmis kullanmak istemiyoruz daha simdiden 1 ay 3 günlüğüz daha ne yapabiliriz başına gelen var mi …Süt +mama veriyoruz o mu sebep oldu niye oldu anlamadık 😣
HatunKisisi Prensesim11 benim bebeğimde de vardı mustelanın yüz kremini sabah akşam sürdüm ve zeytinyağını kulak pamuğuyla sürdüm banyodan önce biraz tutup yıkadım geçti şuan
Sevmmm Prensesim11 ben de konak oldugunu sonradan anladım kaşında çıkmıştı . Kantaron sürdüm bir iki kere sonra tirnagimla hafif kazıdım çıktı ve yinelemedi
Mervesefa2525 Benim kızında 2.5 aylık kaslarda egzama çıktı doktora götürdük mustelanin kremini önerdi almadim kendiliğinden geçer diye keşke alsaydım kasinda geçti suan fark ediyorum saç diplerinde çıkmış bakalım napicaz
Prensesim11 Mervesefa2525 inşallah gecer gider hepimizin bebeginin ki de bende bilmiyorum doktor krem verdi ama bilemedim kortizonlu olunca
Prensesim11 ogrtmnannee valla böyle kaşlarında hafif kızarıklık ve sarı kabuksu gibi oldu bizimki bir iki gun icinde
Frauz Prensesim11 tabi ben günde 2 defa sürerim. Bu arada vücudunu iyice kontrol edin başka yerlerde de oluyor. Pipisinin altında da olmuştu sonradan farkettik
Sena1k Mustela stelatopia kremini al sür 2 güne geçer benim bebeğimde de vardı şuan eser yok her günde sürmüyorum artık
Smmom95 Prensesim11 benim kızımda da öyle kaşlarının başlangıç yerlerinde bize de advantan isimli kremden yazdı kortizonlu çok az parmak ucuma değdirip sürüyorum bişey olmadı kullanım bence ben zeytin yağı falan kullandım geçmedi krem geçirdi bi sabah bi akşam 2 gün sürdüm geçirdi hemen