Burcuceylan bebeğinizi gaz damlalarıyla hiç yormayın herşeyi denedim malsef gaz gecmıyor sadece o anlık susturuyor gitmediğim doktor kalmadı en sonki doktorum relectaz diye bir damlayı önerdi ıkınmalarını o kesti sadece gazı bitmedi ama müthiş rahatlama oldu 4. Kutumu bitiridim almadım henüz 3 aylık olmak üzereyiz relactaz sindirimini daha da kolaylaştırıyor daha sakin bir bebek oluyor ve 40 günden sonra rezene papatyaya başlayabilirsin demişti günde 5 6 çay kaşığı bir günde bir türk kahvesi kadar ver korkma dedi asla kımseden duyarak denemedim onunda faydasını cok gördük birde ılık suda oturtuyorduk her aksam banyo yaptırıp 😞 allah yardımcınız olsun cok zor günlerimizdi