37 günlük bebeğim var emziriyorum çok nadir doymadığını düşündüğümde mama veriyorum 2 3 günde bir ama son 2 gündür benden kaynaklımı bilmiyorum uykudayken uyanıp ıkınmaya başlıyo ağlıyo bağrıyo uykusunu alamadığı içinde iyice huysuzlanıyor mememi verince sakinleşiyo sütüm geliyor ben gaz olduğunu düşünüyorum çünkü çok ıkınıyo kaka yapıyor günde 4 5 kez ama ıkınması hiç geçmiyor böyle alışkanlık yapmayan rahatlatan gaz damlası ne önerirsiniz