Diyetisyenime sordum kesinlikle tavsiye etmiyor yağ yakıcı hiç bir faydası olmadığını söyledi ben maydanoz ve tarçın salatalık katıyorum suya gerçekten işe yaradı ve yemekten 2 dkka önce su icmemi önerdi tokluk hissi veriyor çok yemenizin önüne geçiyor 👍