Zelihadefne canım ben 1 yaşına kadar ayakta sallıyordum ama gece çok uyanıyordu. Uyanmakla kalmayıp kalkıp oturuyordu. Sonra yastıktan atmaya başladı kendini bende kendi yatağına koyup pış pış yaptım yanında uzandım süre bazen çok uzadı 1-2 saat bile olduğu oldu şimdi 20 dk düştü ama gece hiç uyanmıyor artık