Kubralya1 benim oğlum kolik bebekti ne kadar gazını çıkarsakta biz o kadar çok gazlıydı ki sürekli ıkınıyordu hatta uykusunda bile ıkınıyordu. Dr kontrolünde dr da şaşırdı karnını görünce ne kadar çok gazı var diye. 3 aylıkken biraz azalmıştı karnıda gözle görülür düzeldi. Ama tam anlamıyla ıkınma ve gazımız 5 6 aylıkken düzene girdi çünkü kendi kendine gazını kolayca çıkarmaya başladı.