Kubralya1 benim bebeğimde 2 aylık aynı sıkıntıları yaşıyorduk fakat günde 1 kez yapıyordu dr bağırsaklarda amip olabilir dedi lavman yapıp gaita testi istedi ve bol miktarda amip çıktı şimdi antibiyotik tedavisine başladık bakalım sonuç ne olacak. 10 günlük tedavinin 3. gunundeyiz baya farketti, okunma azaldı zorlanmadan yapıyor ve rengi de değişti kakasinin