Minikellerim canım benim oğlumda 7’de uyanıyor ama ben bu durumdan hiç şikayetçi değilim. Uyku eğitimi verdiğim sıralarda bu saatlerde kalkmaya başladı ve hayatım düzene girdi diyebilirim. Şu an 27 aylık. Sabah 7’de uyanır kahvaltı eder sabah çizgi film saatidir. 1 saat kadar izler bir şeyler bende o sırada evi toplar süpürürüm çamaşırları falan yıkarım. 12.30 gibi en geç öğle uykusuna yatar o sırada bende keyif yaparım yeşil çayımı ya da kahvemi alır uzanırım nasılsa işler de bitmiş. En az 2 saat uyur. Akşama kadar oyun oynar ya da beni darlar beraber oynarız😌 sonrada beraber yemek hazırlarız akşamda en geç 21.30 gibi yatağa gideriz. Eğer erken kalkmasak erken yatmayacak ve benim düzensiz bir hayatım olacaktı. Nerdeyse 1.5 senedir böyle bir düzende gidiyoruz oğlumda düzeniyle yaşamayı seviyor uyku saati geldiğinde kendi gidiyor odasına beni çağırıyor, o mutlu ben mutlu☺️