Günaydın😍 2 yaşına girecek oğlum var maalesef saat 7 de ayaktayız anlamıyorum 11 de uyuşa 10 da da gene aynı bedenen yoruldum. Uyanıyor bağırıyor anne anne diye sizin çocuklarınız kaçta uyanıyor acaba 8 8 buçuk gibi olsa tamam ama tam saat 7 de uyanıyoruz 😒 ne yapsam da geç kalkar acaba