gizemhifanur Bebibebi yani bide temiz hava aldırıyorum hergun ne bileyim cimene bastırıyorum yok anam bacımmm
Bebibebi KubEsUm kız öylede hiç kendine vakit ayıramıyosun günü erken kapatıyosun bn öyle erken yatınca eşim bni unuttun diyor😀
ikizbabymom gizemhifanur erken yatır o zaman akiam sen de uyu malesef onlar bize uymuyo biz onlara uymak zorundayız
Demetbulut gizemhifanur ahaha bugun sansliyim 7 de kalkti oğlum 5.45 6.00 6.15 6.30 bu sekilde degisiyor ..
annesinin_kizi gizemhifanur bizde 6 da kalkıyoz Hatta 6 olmamıştı bile Bende hep soruyorum neden 8 neden 9 değil diye
Kagansmother gizemhifanur bizde aynıyız ill defa dun 8 de kalktık cok umutlanmistim artık 8 de kalkacağız diye ama malasef bu gün yine 6.30😭
Annepandaa gizemhifanur illa değişecektir benim minnoşta. Ben hayatımın hiç bi döneminde uyku sevmemiştim zaten. Erken uyanmak pek zoruma gitmiyo. Geceleri tek uykuya geçtiğinde benim için yeteeli olacaktır. Bölünen uyku beni yoruyor.
Nursahmetyusufaras00 gizemhifanur ayarli saat gibi 6 7de uyaniyo bizim de 16 aylik uyurken de emiyor hep zor dalıyor yordu direniyo 😭yat git diyor ic sesim çocuğuma kaynana da bakamıyor.
Sebnem-Erseker gizemhifanur anladım ben gece uykusu zamanı demiştim gündüz uykuları belli olmuyor. Bazen yarım saat bazen 3 saat uyuyolar. Bazen biri uyuyo,biri uyaniyo benim işim daha zor😒geçecek bu günler de