Cseyda8 eşinizin ailesini dinlemeyin nacizane fikrim. Bana da sütün yetmiyor galiba bebeğin hep aranıyor, ağlıyor dediler mama verdirdiler, yeten sütüm yetmiyor mu acaba düşüncesinde takılıp üzüle üzüle gerçekten azalmaya başladı. Sonra düşündüklerimi gerimde bıraktım sütüm eskisi gibi çoğaldı. Doktorumuzda neden mama verdin kilosu gayet iyiydi hatta fizyolojik açıdan sınırın üstündesin şuan acilen mamayı bırak dedi. Yani fazla doyurmuşum bebeğimi obur oldu. Demem o ki doktor kilosu iyi diyorss yetiyor demektir sütün, kimseyi dinleme