Canim sen emzirdikçe gögüs süt üretir süt ürettikce bebek doyar ilk aranma sadece açlıkdan değil refleks anneye yakın olmaktan kaynaklı ben kızımla yapışık gezdim 3-4 ay o arandıkça sen memeni ver mama değil Allaha şükür kızım 9 aylık bi sıkıntı yaşamadım emzirdim sürekli öyle öylle sütüm geldi tavsiyem mamaya alıştırmaman bi dene bakalım eğer kilo almazsa sütün yaramıyordur ama zannetmiyorum öyle olduğunu birde deki o aç diyenlere ben zaten kendi içimde üzülüyorum birde siz çıkmayın de ne o aç bu çocuk aç Allahım sinir oluyorum böyle şeylere