UrasEfeMom fotoğraftan sıcaktan gibi gözüküyor. Bizim evin içi 26 derece suan. Bebeğim 3,5 aylık. Çorap giydirmiyorum veuzun kollu çıtçıtlı body giydiyorum altına da esorfman. Örnek olsun diye yazdım.Kalın giydiriyor olabilir misiniz? Ya da banyo sonrası sürdüğünüz bi yağ varsa belki ona tepki veryordur vucudu.