Valla benimki de 4. Ayda bi meme reddi yaptı biberonda almadığı halde dediğin gibi memede çığlığı basıyordu . Sevdiği bi oyuncak bul bizim ki ıslka mendik poşetinin sesini seviyordu kucağıma alıp görebileceği bi açıda başka biri veya ben onu sallıyorduk ona bakarken emiyordu veya bi çıngırak baya böyle 2 hafta uğraştık yada ne bileyim sırt üstü yatır sen şınav çeker gibi üstten emzir vs her yolu dene müzik aç onu dinlesin banyoda emzir yani birkaç gün tuttursan gerisi gelir sütün de hemen artar sen emzirmeye odaklan