Merhaba canım sağma miktarıyla sütünün az veya çok olduğunu anlayamassın. Bebeğin doymuyor mu? Çiş kaka sayısı mı az? Kilo alımı nasıl? 3,5 aydır ilk günden beri emziriyorum. Hiçbir arttırıcı kullanmadım. Su su su. İyi uyku iyi dinlenme. Ve en önemlisi mutluluk ve huzur. Böyle dert ettikçe maalesef ki sıkıntı yaşarsın. Lütfen kendini rahatlat. Emzirmesen de bebeğin sağlıkla büyür merak etme. Mutlu olmaya çalış. Bebeğine bol bol temas et. Ten tene temasın olsun.