Zalimsin evet, bu sanrılar beni de şüphelendirdi. Bayağı araştırdım ama ben de bulamadım bununla ilgili bir yazı. Otizmle bağdaştırılan yani.
Ben inanın size çok azını aktarabiliyorum. Birkaç örnek daha vereyim mesela,
Bize geldikleri bir gün tuvalete girdi, orada oda spreyini bulmuş. Bitene kadar yere sıkmış, sonra da şişeyi saklamış çamaşır makinesinin arkasına. Saklaması bir şey değiştirmez bütün evi sarmıştı koku, direkt anladık zaten.
Bir keresinde de tuvalet kağıdının bir rulosunu tamamen kopartıp, ıslatıp, top haline getirerek duşakabin teknesinin altına atmış.
Böyle şeyleri de var. Sorduğumuzda “içimden bir ses yapmamı söylüyor” diyor. Onu da çok ısrar edince “ben yaptım” diyor. Yoksa tamamen inkar, asla ben yapmadım, hayır ben bilmiyorum falan diyor.