Yasemink benim 1 tane emzirme sütyenim var ee tabi sürekli değiştirince de anca haftada 1 falan takıyorum onun dısında normal sutyen kullanıyorum destekli ve ya desteksiz modeline göre değişiyor hiç bir sorun yasamadım oglum 4,5 aylık ve sadece emiyor sütte azalma vs seylerde yok ilk defa duydum böyle birsey, ama dilerseniz normal sutyen şeklinde emzirme sutyenleri var