Merve_3460 ben iki saatte bir emziriyodum şimdi istwrse emziriyorum 40i cikicak iki gün sonra bazen iki satte emiyo bazen üç keyfine göre ilk baslada sütüm az diye emmiyodu kandırmaya calisiyoduk 😊 şimdi geliyo çok şükür bekliyoruz
Uyku gerçekten zorluyo uyuyunca sabahları bende uyumaya calisiyodum daha iyi oluyo ev islerinide eşim ve annem hallediyodu sağolsun