Merve_3460 11 aylık alp in annesi olarak dahil oldum konyya ama :) sarılığı geçince gece 3 saate 1 emzirdim ,gündüz gak guı ne zaman derse 2 saati filan beklemiyordum bile bazen,ben mesala hep bi düzen oluştırmuştım,her aksam 8.30 da yıkar,9 gibi besler uyuturdum,12 de uyandırır besler,3 de ve 6 da beslerdim sonra 8 gibi uyanır bi daha besler onunla uyurdum,ben böyle yapınca cok uykusuzluk çekmezdim,sana tavsiyem öğle uyjularına birlikte yatın:)