Nazliprensesinannesi Aşırı yanık değilse ufak bir degmeyse ben lavaboya tuttum cektigimde en ufak bir acı,ağlama,kızarıklık asla yoktu,soğuk su işe yarıyor sıcağını alıyor kesinlikle
bebegimlebuyuyorum Nazliprensesinannesi Tuttum hemen soğuk suya ama kızardı şimd inşallah şişmez. Bileği nohut büyükliğünde kızarık şimdi. Sıcaktı baya fırın. Yarım saat ağladı. Uyudu uyandı ağladı😞
sebnemrah bebegimlebuyuyorum patates rendeleyin kızarıklık geçiyor su da toplamıyor acısını da alır zeytinyağı ve patates rendesi
bebegimlebuyuyorum sebnemrah Zeytinyağım yoktu ama bebek yağı sürdüm uyumadan önce üstüne de sudokrem biraz almıştı kızarıklığını.
Rumeysa34 bebegimlebuyuyorum ah ya çok geçmiş olsun geçenlerde rafın üst katından rondoyu indiriyordum indirirken birden ters döndü oğlum yanımdayken bıçağı birden kafasına düştü aklıma geldikçe helak oluyorum azıcık kafasını yaraladı Allaha binlercesi kez şükrediyorum ki başına falan saplanmadı gözüne gelmedi ah ne yapardım ben 😪 canlarımız ciğerlerimiz her şeylerimiz Allah onları korusun 🤲🏻💐
bebegimlebuyuyorum Rumeysa34 Yaa Allah korusun bebişlerimizi. Bizim canımız daha çok yanıyor inanki onlara bir şey olunca. Geçmiş olsun size de🌸
atopiklininannesi bebegimlebuyuyorum üzme kendini Allah beterinden korusun böyle böyle büyütecez işte silverdin hametan bunlar yanık kremleri
bebegimlebuyuyorum atopiklininannesi Silverdin vehametan burda satılmıyor. Yarın eczaneden başka alıcam.
minikmerinos bebegimlebuyuyorum evinizde aloevera çiçeği bulundurun mutlaka o kadar iyi geliyor ki dün annem elini feci yaktı sürdük hemen geçirdi böyle şeyler başa geliyor malesef çok geçmiş olsun
bebegimlebuyuyorum minikmerinos Aleovera yağını yanık iin ilk defa duyuyorum🤭 Ama alayım en iyisi madem iyi geliyormuş😌
bebegimlebuyuyorum Nurtalib Yok maalesef zeytinyağı dediler ama bebek yağı vardı ondan sürdüm birazda sudokrem sürdüm.
minikmerinos bebegimlebuyuyorum yağ olarak değil canım bitki olarak evde yetiştirmek lazım ihtiyaç olunca yeşil sapı kesiyorsun içinden çıkan jel i sürüyorsun.
tosbikinannesi1 bebegimlebuyuyorum ya çok geçmiş olsun canım 🥺 Bide lütfen böyle deme anneler böyle diyince ben çok üzülüyorum sen neden yakasın çok dikkatli bı anneymissin de rabbim den geldi 🤲❣️
Bireylulmeselesi02 ozi he ben yanlış anladım 😬ıslatmak diyince kafam suya gitti 🤗ama ilk defa duydum bende gerçekten işe yarıyor mu🤔
bebegimlebuyuyorum Woody Kantaron yağı yoktu maalesef zaten olsa bile ilk defa burdan duyuyorum kantaron yağının yanığa iyi geldiğini. Normal yağ demişlerdi ama bebek yağı vardı yakınımda ondan sürdüm üstüne de sudokrem sürdüm biraz geçmişti kızarıklığı az önce baktığımda.
tosbikinannesi1 bebegimlebuyuyorum benimde oğlum yataktan düştü anlına 4 tane dikiş attılar i kadar çok ağladım o kadar çok kendimi suçladım ki yatağa asla kendi başına yatirmazdim herkes benim ne kadar özenle dikkatle baktığımı bilirdi bebeğime karşı ama beterin beteri de varmış diyorum şuan geçti gitti hafif bı sıyrık var Rabbime şükürler olsun ❣️🥰
bebegimlebuyuyorum tosbikinannesi1 Evet bazen dalgınlığına geliyor veya o an düşünemiyor insan. Çok geçmiş olsun🌸