bebegimlebuyuyorum hemen lavaboya tutsaydin kuzum,bende öyle hafif bı olmuştu lavabonun altına tuttum bikac dk hemen geçti aldı sıcağını kizarmadi bile,çok geçmiş olsun,dikkat etmek lazım,bebeğiniz kucaginizdayken çok yaklasmamak gerekiyor acaga,fırına ,