Hellolo bence birleştirerek yapmayın ben günde 1 kez sağım yapıp atıyordum buzluğa 3 ay ömrü var ama mesela 3 ay sonra çıkardığım sütü bebeğim içmedi tadını sevmedi sanırım çöp oldu maalesef allahtan birkaç poşet kalmıştı sadece önceki çıkardıklarımı gayet güzel içmişti ama en son verdiklerimi içmemişti bebeğim