Hellolo rica ederim ne demek, hepimiz yeni öğreniyoruz sonuçta bilmediğimiz işler. Bir de size şunu tavsiye ederim. Benim bebeğim 4 aylık, yani ilk aylarda sağdığım sütlerden baya içirdim gece uyurken, fazla miktarda koymayın tek poşete. 100-120cc ideal. Ben mesela 150-160 koyduklarım var, onları tek seferde içemez, yani boşa gidebilir. Bu yüzden önce dolapta bekletip sonra ikiye böyleyi düşünüyorum. Ben meme reddi olmasın diye uyanıkken vermiyorum biberon ile. Bazı geceler uyurken veriyorum sadece