Zeytinimbenim hemsirebiranni yeterli mi diyorsun bana da öyle geliyor kasımda işte 2 yaşına girecek ay kıyamıyorum da
Zeytinimbenim fatimaozel işte oyalamak lazım sürekli unutması için. Oyun oynayamıyoruz mesela hemen açıyor üstümü. Dışarda olunca bazen unutuyor bazen de aç aç diye ağlıyor parkta cafede her yerde emzirmişliğim var
fatimaozel Zeytinimbenim hepimiz geçtik o yollardan sakin olun, oyalandığı yer dışarıysa dışarıya çıkarın. yapacak bi şey yok maalesef. ve net olun, akşam emzireceğim, şu zaman vereceğim. gibi
Annisss Zeytinimbenim ben 26 aylıkken kestim ve şuan 29 aylık o günlerimi arıyorum memeye düşkün bile değildi ama geceleri daha çok uyaniyo
Ruyam_35 Zeytinimbenim benim kızımda memeye çok düşkündü hiç yemek yemiyor su bile zorla iciriyordum memeden kestim şimdi baya iyi yemeğinide yiyor suyunu da içiyor bende ilk bir vicdan yaptım sonra dayanamadım artık devamlı memede olmasından dolayı goguslerim yara oluyordu
55eren55 Zeytinimbenim canım bence kes çünkü seni emzik gibi kullanıyor sana da yazık hiçbir şey de yemiyor diyorsun bi de aklı erdikçe kesmesi zor oluyormuş bende bu yaz sonu kesmeyi düşünüyorum Benin oğlum yiyor ama memede çokoynamak istiyor gece de uyanıyor zırt pırt bende yoruluyorum
Bellabells Zeytinimbenim 21 aylık oğlum beni oturur gördüğü anda üzerime atlıyor.gün içinde de yedikleri sınırlı.gece de beraber yatıyoruz sabaha kadar uyanıp emiyor.ben direniyorum açıkçası.şurda 2 yaşına üç ay var.biz de durumlar böyle
Nefes1490 Zeytinimbenim bende söyle duymustm dinen kız 1 buçuk yaş erkek 2 yasmis sanrm ama tabiki şu da var süt geliyosa hala emzir yani Meme tiryakisi deilse cnki bak ben hiç emmemism en küçük toz bile beni günlerce yatağa dusurr en azından sağlıklı bı çocuk olur
Zeytinimbenim Nefes1490 evet işte emzik gibi kullanmasa idare ederim unutturmaya çalışıyorum şu an biraz yemek yesin diye ama kızlarda 1.5 yaşı ben de duymuştum
Yorgunanne07 Zeytinimbenim kızım 22 aylık büyük kızım almadı emziremedim 2. Kızım hemen aldı 3 4 ay.meme reddi yasadim şükür geri aldı aynı anlattığınız gibi sürekli meme bende biraktiricam dedim eşim vijdan yaptırdı ilk zaten emmedi bu bali alsın die 24 ay i bekliom ilerde pismanolmammal icin
archmom Zeytinimbenim kademeli denedim ama mumkun degildi onun istedigi zamanda meme olmazsa ortaligi yikiyordu resmen.Bende burda sabir tasini gormustum onu denedm.Dedim sen buyudun artik memeler uf olmus acti bakti uf olmus dedi kapatti istemedi ama surekli de kontrol etti gunduz hic aglamadi ama geceleri zor olmustu cunku memede uyutuyordum.Tam ucuncu gun kabullendi.
Zeytinimbenim archmom benim de zor olacak ama ne yapalım 3 4 gün ağlar sonra alışır diyor herkes ben de sabır taşını deneyeceğim