BDS Zeytinimbenim Google yazarmısınız yaş kilosunu ve şimdiki ay kilosunu ☺️ Bizde 19 aylığız belki 10.30 belki biraz geçmiştir doktoru da sağlık ocağındaki hemşiresi de kilosu normal der 🎈 içinizi bu konuda ferah tutun lütfen. Memeye düşkün maalesef bazen rahatsız olduğumu belli etmek zorunda kalıyorum çünkü asablarım çok bozuluyor 🤦🏼♀️ O zaman bir süre unutuyor. 18 den başlayıp 24 aya kadar bıraktırmak psikolojik açıdan doğru olmadığını okudum anneye çok düşkün oluyorlar bir de bu aylarda.
Zeytinimbenim BDS aaa psikolojik açıdan daha mı kötü etkilenir bunu bilmiyordum biraz memeyi unutsa diyorum bişey olmaz 2 yaşına kadar yolu var ama bazen canıma okuyor minnak bazen memeler gitti diyorum birazdan gelecek diyorum gece uyanıyor meme gitti diye ağlıyor bu bile etkilemişse bıraktırmak ne yapar bilmiyorum
Zeyno111 Zeytinimbenim Bizde 19 aylığız aynıyız dışarıda oynadıkça yapmıyor ama evde sürekli yakamda yemek yese de ister üstüne keyif çayı 😅Yemeyen çocuk yemiyor bari sütle geçiştiriyor diye düşünüyorum bu aylarda hepsinin yemesi hemen hemen sıkıntılı bence kesmeyin siz bilirsiniz ama belki şuan ağız alışkanlığı oldu kuşlarda ama pandemi dönemi aşırı düşkünler bir de ve en azından 2 yaşlarını geçirsinler diye düşünüyorum 🐥
Zeytinimbenim Zeyno111 ya sürekli evdeyiz tabi parka falan gidiyor ama gurbetteyiz belki birilerini görse unutur kafamız dağılır tabi o zaman da yabancılıyor memeye saldırıyor 😀
Zeytinimbenim Ssevey bana tak etmiş olabilir bazen ağlayacak gibi oluyorum her yerim tutuluyor bırakmıyor bir türlü 🥴
Zeytinimbenim anneCANan aslında ben de duygusal yaklaşmak istemiyorum kıyamıyorum tabii yalan yok ama Bi şekilde bu durumun değişmesi lazım hem bedenen hem ruhen bıkkınlık içindeyim
Zeyno111 Zeytinimbenim Kesilmesini de azaltarak yapın diyorlar gece mesela önce kesilip sonra gündüz olabilir. Biz gündüz emmiyoruz çalıştığım için ek gıda alıyor o yüzden kıyamıyorum sabah akşam gece memede bir de hafta sonu 😅
Zeytinimbenim turunclardan01 kendince bir yol bulmuşsun 😬 eşim de kes diyor bıktı biraz benim yakınmalarımdan ama elimde değil bulduğumuz yer çok sıcak gün içinde çıkamıyoruz akraba tanıdık falan da yok belki can sıkıntısından sürekli memeye sarıyor olabilir ama bilmiyorum dayanabilirsem 2 yaşına kadar dayanırım ne yapayım 🙄
Zeytinimbenim ikizbabymom 13 14 falan bekliyordu galiba bilmiyorum ki zaten gören de zayıf diyor ben biraz iriyim babasına çekmiş minyon biraz ben napayım galiba ikimizi yan yana görünce özellikle daha zayıf geliyordur herkese
Neslimmmmm Zeytinimbenim allahım aynı biz benim oğlumda 19 aylık yemek sonrası olsun canı sıkılsın habire mememde benim tek artı yönüm dışarda kalabalıkta veya bende misafir falan olunca aramaz aklına gelmez ama tek olduğumuzda emzik gibi gecede aynı şekilde bende çok bunalıyorum yemeside azaldı memeye güvendiği içinmi yemek yemiyor yoksa bu aylarda tüm bebekler aynımı bilmiyorum hatta geçen ay kescektim sabır taşı alıp kıyamadım ama artık ciddi ciddi düşünüyorum kesmeyi ya bu zamana kadar emmeleri bile kar yinede.belki kesersem yemeside düzelir diyorum
Zeytinimbenim Neslimmmmm ben de o düşüncedeyim bıkkınlık geldi bana artık tüm gün evdesin ama oturamıyorum çünkü anında meme. Emse neyse de sadece ağzında tutuyor çok zorlanıyorum doğduğunda emsin diye 20 gün uğraştım nerdeyse memeyi tutmuyordu şimdi bırakmıyor 😀
fatimaozel Zeytinimbenim kesme ama azalt. 5 kere emiyorsa 4 e düşür 3 e düşür 2 ye düşür . 24. ayında tamamen kesmiş ol 👍
Zeytinimbenim fatimaozel işte oyalamak lazım sürekli unutması için. Oyun oynayamıyoruz mesela hemen açıyor üstümü. Dışarda olunca bazen unutuyor bazen de aç aç diye ağlıyor parkta cafede her yerde emzirmişliğim var
archmom Zeytinimbenim benim kizimda aynisiydi ben 22.ayina kadar sabredebildm yemek yemiyordu geceleri de en az 4 defa kalkıyordu.Kestikten sonra yemek yemeye de basladi kilo almaya da ve gece deliksiz uykular resmen kendime geldim.
Zeytinimbenim archmom bak şimdi biraz umutlandım peki nasıl kestin arkadaşın bebeği kendi kendine bırakmış 22 aylıkken ne güzel
Woody Zeytinimbenim Kızım 14 aylık. Sürekli meme açık geziyorum resmen. Uyurken emmese kokluyor, koklamasa öpüyor. Biraz ayrı kalsak beni görünce açıp seviyor. Napcam bilmiyorum En gözümü korkutan şey memeden kesmek
Zeytinimbenim Woody ben o zamanlarda iken 18 aylık olsun keseyim diyordum şimdi 19 aylık oldu abartma sa 2 yaşına kadar dayanırım aslında ama abartıyor minnak resmen boşa oturma diyor bana oturmuşken hemen gelip tişörtümü açıyor 😀
Neslimmmmm Zeytinimbenim 😂😂😂 bende öle ilk iki hafta mememi tutmuyor die ağlıyorduk şimdi bıraksın diye Allahım😂😂
Zeytinimbenim hemsirebiranni yeterli mi diyorsun bana da öyle geliyor kasımda işte 2 yaşına girecek ay kıyamıyorum da
archmom Zeytinimbenim kademeli denedim ama mumkun degildi onun istedigi zamanda meme olmazsa ortaligi yikiyordu resmen.Bende burda sabir tasini gormustum onu denedm.Dedim sen buyudun artik memeler uf olmus acti bakti uf olmus dedi kapatti istemedi ama surekli de kontrol etti gunduz hic aglamadi ama geceleri zor olmustu cunku memede uyutuyordum.Tam ucuncu gun kabullendi.