Aysegulmina ilk ay uyuduğu için anlamadım ben uyurken emiyordu sonra sonra uyanık hiç emmemeye başladı ama ben doğumda kovid olduğumu öğrendim o yüzden kayınvalidem baktı 10 gün mama verdik biberonla ondan alıştı biberona sağıp kaşıkla şırıngayla verdim artık 7 aylık oldu yoruldum sütümde azaldı çok yıprattı hem beni hem kendini