1994a_ 33 günlük bebegim var sma kullanıyorduk ama son zamanlarda ıkınma ve gaz sancıları çok olmaya başladı bebelac golda geçmek istiyorum ama nasıl
Solocann 1994a_ ben kızımı bebelac goldla büyüttüm çok iyi bir mama kime tavsiye ettiysem pişman olmadılar ☺️
Pinar_kb 1994a_ her mama her bebekte farklı etki göstermekle beraber bizde yapmadı. Ama 6. Aydan sonra geçtik bebelac golda. Öncesinde hipp combiotic kullaniyorduk. Onda da sıkıntı olmamıştı.
YelizDmr 1994a_ biz 7 aylığız daha yeni mama vermeye başladım aptamili hiç beğenmedi bebelac gold aldım hem meme hem mama hem ek gıda mama vermeden önceye göre şu an çok güzel çıkartıyor gazını
Adnsare_p 1994a_ daha çok küçük olduğu için hipp combiotic öneririm keşke bende üç ay gaz sancısı çekmeden önce kullansaydim dedim gerçekten rahatlatıcı asla gaz yapmıyor şimdi yine hamileyim yine mama vericek olursam sma ile başlamam hipp kullanicam sma gercekten üç ay bize çektirdi bilemdim yediklerimden sandık ama mama dan mis
YgmrVrl Bebeğim tam 3 aylık, doğduğundan beri bebelac gold kullanıyorum çok şükür bı sıkıntı yaşamadık. Özellikle gaz sıkıntısı durumlarında hemen çıkarıodu. .kesinlikle tavsiye ederim.
1994a_ Adnsare_p sma bizede iyi gelmedi sürekli bi açılma hali ve gaz ıkınma hepsi var artık bi degiştirmek istedim
YelizDmr Aysegulmina bizim doğumdan beri meme reddimiz var hep uykuda emiyor haşa öyle ama artık büyüdüğü için uyutamıyorum önceki gibi mecburen başladım en önce 60 cc veriyorum açlığı gidiyor uyuyor uyanacağına yakın emziriyorum ek gıda da çok yüklenmek istemiyorum kabız oluyor günde iki kez veriyorum biberonla veriyorumçok çabaladım ama olmadı yenemedik meme reddini
Aysegulmina YelizDmr meme reddi ne zaman başladı acaba bende sagdigim sütü kaşıkla veriyorum çığlık kiyamet ama
2Prens_1Preses 1994a_ benim kızım 4ay 6 günlük 2 aydır kulanıyorum çok iyi geldi nize önce aptamil kullandım gaz yaptı çok ıkınıyordu ama bebelac gold iyi geldi deneyin sizde
YelizDmr Aysegulmina ilk ay uyuduğu için anlamadım ben uyurken emiyordu sonra sonra uyanık hiç emmemeye başladı ama ben doğumda kovid olduğumu öğrendim o yüzden kayınvalidem baktı 10 gün mama verdik biberonla ondan alıştı biberona sağıp kaşıkla şırıngayla verdim artık 7 aylık oldu yoruldum sütümde azaldı çok yıprattı hem beni hem kendini