Thesra fatmakandemir Dikkat ettiğiniz sürece gider ben 14 ay oldu doğum yapalı göbeğim yok denilcek kadar az gerisini düşünün ve sezeryan doğum yaptım👍🏼
Aliveannesi fatmakandemir https://urun.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/hamilelik-sonrasi-toparlayici-zayiflatan-korse-sok-fiyat-bel-inceltici-vucut-sekillendirici-korse-426617781?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=329305705856&utm_term=64880364903&ga_prodid=426617781&ga_merchantid=123574521&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMItY6UwvzD4QIVxOAYCh3Rug0sEAQYEiABEgJo8PD_BwE bu canım benimki inceleyebilirsin
KutayAslanmoms35 Aliveannesi ben 27 gün oldu sezeryanla Doğum yapalı kullansam işe yarar mı artık 🤷♀️ Siz memnun kaldınız mı kayma falan yapmıyor mu. Birde dokusu ince mi ☺️
Balannesi fatmakandemir Henüz cok yeni doğum yapmışsınız koca bir balonun bir anda söndüğünü düşünün sarkması çok normal zamanla toparlanıyor 😊
Aliveannesi KutayAslanmoms35 ben çok memnun kaldım ama yamuna diye bi korse markadı var o çok iyiymiş bana biraz pahslı geldiği için alamadım onu bence hala işe yarar sonuçu 1 ay sonra gözlerinizle görebilirsiniz
Aliveannesi Fatmahumagok yarar canım ama biraz uzun sürer 2 ay gibi ben tam sonucu 3 aylıkken almışdım dümdüz bir karın için korse şart ki sezeryanla doğum yaptım sezeryan göbeğini atmsk daha zor derler
cihangirege fatmakandemir ben yamuna korse kullandım su an dumduzum xs a beden satıyorum yamuna korse gerçekten harika
Fatmahumagok Aliveannesi normal doğum da öyle ya 3 ay oldu takmadım sanki 4 5 aylık hamile gibi duruyorum
fatmakandemir Aliveannesi korse alırken neye dikkat etmemiz gerekiyor 38 beden giyiyorum alt. Kendi bedenim mi almam gerekiyor bi küçüğünü mu sıkması için
gulsahmesut Sevnurr suanki bedeninizin bir beden kucugu olan korseyi alin cunku genisleme yapiyo zamanla korse de .. kademeli olanlardan. Ben fayda edeceğini düşünüyorum ama bünyeden bunyeye degisir
Htcnplt Fatmahumagok ayy bende öyleyim ya korseyi düzenli bi şekilde takamıyorum karnım kalırmı acaba😑
Yorguun gulsahmesut masallah ya bnde sardim ama korseyi de 2 ayda aldik takiyom ama sanki faydası yok
gulsahmesut Yorguun korse sıkıp rahatsiz etmiyosa seni hic fayda etmiyo ben asiri bunaliyodum ama yine de takiyodum.. tum gun ustumde olmuyodu darlaninca cikariyodum gece de cikariyodum tabi
Aliveannesi fatmakandemir bildiğim kadarıyla sadece bel ölçüsü lazım evdeki bi mezurayla belini ölçüp alacağınız siteyle görüşün derim onlar daha iyi bilirler ama ben bedenliydi mecbur onu aldım M aldım bence en standartı o
gulsahmesut fatmakandemir medikalden almistik markasini bilmiyorum soyledim kademeli korse istiyorum diye verdiler. Bedenimin bir beden kucugunu aldim belim bile inceldi baya
Fatmahumagok Htcnplt kalmaz diyorlar düzenli takarsak ama ruhum sıkılıyor resmen korse öyle duruyor evde göbekde sarktı karnımdaki bacaklarimdaki çatlaklar da cabasi valla insan kendinden soğuyor ya