Taze-Anne28 bizim enn başından beri söylediğiniz gibi 40 olnca rahatlarsın dediler 38 günlük oldu 2 günde mucize olması gerekiyor emerken bile sinirleniyo ağlyıp bırakıyo gündüz uyumuyo kundal emzik yaptk bir gün işe yaradı diğer günler o da olmadı banyo yaptırıoruz sakin duruo giydirirken yine kaos ağlamalar zor sakinleştirioruz😔ben de çok yoruluyorum artık bu durumdan 40 güne alışırım dedm uykusuzluğa yorgunluğa ama olmıycak gibi bu gidişle moralim bozulmaya başladı iyice 😔