Taze-Anne28 Çok normal süreçler zor ama bir o kadar değişik keyifli günler diyelim :) Bizim ikizlerimiz var😀 Şimdi 2 aylık 12 günlükler ve hergün başka bir huyları oluyor. Ben bu süreçte kısada olsa öğrendim ki, anne ne kadar mutlı ve pozitif ise bebekte ona göre yön çiziyor. Sizde buna inanın hergün daha ılımlı olacağını göreceksiniz inşallah🙏🏻 Şu anda gazının yoğunlaştığı haftalardasınız. Sancısı oluyordur vs ondan böyledir. 8.haftalarda yavaş yavaş azalma olacaktır. Birde bu atak mevzularını ben hiç düşünmüyorum. Açıkcası ataklar nedir haftası nasıldır bilmiyorum bile çünkü biz büyürken yada kardeşlerimizin bebekliklerine şahit olduğumuzda hiç atak matak yoktu :) Böyle düşünüp daha rahatlatabiliriz. Dilerim çok keyifle büyür bebeğiniz🌸