Nuray41
Nuray41 bizimki 3 günlüktü biberondan dolayı meme reddi başladı. Şırıngayla verdik 2 gün sonra onu da almadı. Ben pes etmiştim ama çok şükür şu an sadece emiyor. Baya ağlıyordu bizimki bende biberonu önce veriyordum sakinleşiyordu sonra memeyi veriyordum. Ağlasa da yine inat ettim biberonu vermedim sonra sonra. Ama bir an önce bırakın biberonu Eds yapabilirsiniz ya da alıştırma bardakları falan oluyor. Facebook’ta emzirme akademisi var oraya da bir yazın bence