1ben1eymen Nuray41 Şuan her şeyden çok istiyorum bunu. Çünkü benimki çok güzel emiyordu 2 hafta boyunca. Çok acemiliğime geldi ve arada biberon verdim. Vermez olaydım. Hemen alıştı ona ve beni reddetti. Çok üzülüyorum. Denemediğim tek şey eds kaldı. Oda son çarem.
Nimesay1 Nuray41 Bu durumdan canı yanmış biri olarak tavsiyelerim öncelikle meme reddi yapan emzik ve biberonu bırakın.Biberon yerine kaşık biberonlar var onlardan alın.İlk işiniz bu olsun biberon varsa memeye döndürmek imkansız.Öncelikle sabırlı olun ve birinden yardım alın bebeği sakinleştirmeniz gerekecek.Bebeğiniz çok acıkmadan ona meme teklif edin ten tene temasta bulunun bol bol ve ağlamaya başlayana kadar temasa devam..Eğer acıkıp ağlarsa ağlatmayın kaşık biberonla besleyin daha sonra tekrar tekrar deneyin.Biberon kesinlikle yok.Ben de sagarak besliyorum 7 buçuk aylık oldu kızım.Bu yöntemi izledim ama kendimde uygulamadım işe başladığım için durumu kabullendim artık.Ama öncesinde bilseydim kesinlikle denerdim. EDS de denenebilir.Bahsetmişler yukarıda.
EsmaAtlas Deletedmom5284 nasıl alıştırdın yeniden bende her emzirmede deniyorum meme vermeyi ucu ile oynuyor aç ise çığlık atıyor sütü çekiyor dışarı atıyor sütü içmiyor iyice azaldı sütüm yavrum 3 ay 21 günlül bilgi verebilir misin
Deletedmom5284 EsmaAtlas canım öncelikle tamamen biberonu unutması gerekiyor ben uzun bi süre parmakla yada eds yöntemi ile besledim Bol bol çıplak ten tene temas olması gerekiyor kokuna alışsın iyice Sonra karanlıkta, duşta meme teklif etmeli Uzun ve sabır isteyen bi süreç
PortakalliKahve Nuray41 silikon uca alışıp geri döndürmek de zor ama. Bende yaşadım bu problemi ve aynı zamanlarda memeye alıştırdım. Duşta emzirmeyi deneyebilirsiniz, eds yöntemi de var, göğüs ucunuzu iyice çıkartıp emeceği şekilde verebilirsiniz
Nimesay1 1ben1eymen Biberon varsa almıyolar canım kolay geliyor biberondan içmek memede emme var zahmet var tembelliğe kolay alışıyorlar.
Nuray41 Nimesay1 evet damaklı biberon ucu kullanıyorum biraz daha zor çekiyor ama meme den daha kolay tabi
eymeninannesi13 Bende göğüslerin yara olunca silikon göğüs ucuyla emiyor ama sütüm mü az geliyor yoksa çekemiyor mu bilmiyorum doymuyor ek olarak mama veriyorum bugün 1 aylık oldu sadece gösüsümü emmesini istiyorum
Yahya_17 Nuray41 ahh benimde şuan yoğun bakımda kuvezde ilk başta siringayla verdiler sütümü şimdi biberon. Çıkınca mememi alır mı almaz mi merak ediyorum süt sagmak tam bir kabus hayatta ki en büyük konforlardan biriymiş bebeğine meme verebilmek. Oğlumda çok rahattım hiç biberon kullanmadık suyu dahi bardaktan içmeyi seven bir bebeydi bakalım kızımda neler yaşayacağım
kartopu23 1ben1eymen ben eczaneden sadece sonda ve onun ucuna uygun şırınga aldırmıştım eşime. Sonda gri uçlu olmalı en ince olan. Bulamazsan yeşil bir büyüğü. Onu süt dolu şırıngaya tak. Diğer ucunu da memeni tutmuyorsa parmağına bantla. Sonra bebek çok acıkıp huysuzlanmadan vermeyi dene. Baktın birkaç defa emiyor bu defa memene bantla ve memeni tuttur.
1ben1eymen kartopu23 Yarın ilk işim bu olacak umarım yapabilirim ve oda alır. Eczanede eds sondası olarak mı satılıyor?
AND-20 Nuray41 bizde 45 günde bıraktık ağladıkça al kucağına sakinleştir ver tutup da bu almıyo diye çekinme gündüzleri dene tabi şırınga ile çok açıldığında azcık verebilirsin göğsünü mutlaka tutar geç değil 80 gün sağıp dönen var ümidini kaybetme denicem diye uykusuz da kalma geceleri uyu uykuya da ihtiyacın var
kartopu23 1ben1eymen gri uçlu sonda diyerek iste. Anlamazsa eds olarak kullanacağım de bilir onlar ☺️ kolaylıklar diliyorum
1ben1eymen kartopu23 Merhaba tekrardan. Sonda 6 numara bulabildim. 1 aylık bebek için uygun mu acaba. 5 numara yok çünkü çok aradım.
Deletedmom5284 Nuray41 biberonu unutması gerekiyor öncelikle canım birde bol bol çıplak ten tene temas