Burcuek hayır her zaman değil tabikide.
Ama o an kucağımdan bıraktığımda uyanıyorsa ve uyumuyorsa tekrar bende kucağımda uyutuyorum.
Ama gece oyle değil zaten yan yana yatıyoruz anne yanı beşiğimiz var o yuzden elhamdülillah rahatım uyansada emiyor ben kalkmadan emziriyorum beşiğinde.
Gündüzde 3 saate bir uykusu gelir artık ne kadar uyursa bazen bende onunla uyuyorum bazen bırakıyorum işimi yapıyorum. Tüm işimi bebeğimle yapıyorum zor oluyor ama eğlenceli birazda 😄