Mrybtl Aselmila17 Benim kızım anne sütüyle besleniyor çok mecbur kalırsam 60-90cc arası yapıyorum 4 aylık olacak ama mamayla beslenenler bu miktarı artırabilir doktorum ilk ayda 60cc az demişti günde bir defa verdiğim için ben çoo gerek duymadm açıkçası
Eminelif20 tunosum Açıkçası çok fazla birşey kullandırmak istemiyorum. Herşeyi kendim yapıyorum ama malum zor durumda kaldığımzda illaki alıp kullandırmak zorunda kalıyoruz. Kan ilacı kullandırmadım. Yerine Demir ve D vitamini veriyorum. Bıogai vardı her sabah 5 er damla Emzik üstüne damlatıp veriyordum. Geçen ay kesti doktorumuz. Demir ve D vitamini kullanıyor musunuz ?
Eylulismom Aselmila17 merhaba doktor bize kilo çarpı 17 çıkan sonucu 8 e böl çıkan miktar bebeğin 3 saatte bir içmesi gereken mama/ süt miktarı demişti ben o şekilde ilerliyorum kilo durumuna göre mama miktarını arttırıyorum 2 aylık 3 aylık kaç cc içer deıil de kilo durumuna göre içmesi gereken miktar o şekilde hesaplanıyomuş
Eylulismom Aselmila17 bide relaktaz damla gerçekten düzenli kullanımda işe yarıyor ben 1 aylıkken kullanmaya başladım 3 ayın sonunda gaz sorunumiz bitmişti kendi kendine çıkarıyordu
Zephum Yade012 merhaba, kızım 40 günlük 4200 kilosu, üç dört saate bir 60-90 cc veriyorum memeden de çeksin diye. Önce memede oyalıyorum sonra mama veriyorum aç bırakmıyorumdur değil mi 😔
Yade012 Eminelif20 sindirim sistemini yorar, gaz yapar. Mideye hava boşluğu bırakmak gerekir bırakılmadığı durumda bebeği hıçkırık tutuyor.
gocebebirbayan mltmakbukut mama meme hepsini reddediyor. 6 saat aç kalsa istemiyor. Zorla yediriyorum ya o da 30 cc anca. Yemiyor 🙁 bu ay her hafta doktora gidiyoruz kontrol için. Hiç kilo almıyor vitamin verdi doktor bir kaç ilaç daha. Umarım düzelir 🙁
Belciminannesi Aselmila17 benim kızım şuan 1.5aylık en fazla 90 cc yiyor 75 - 90 arası değişiyor yani