Aselmila17 Merhaba Canım. Biz 1.ay kontrolüne gittiğimiz de doktorumuz 120 Cc verebilirsin demişti ben de 60 cc veriyordum. Bebeğinin yeme ve istek durumuna göre vermeni tavsiye ederim canım. 120 cc ılık suyun içine 4 ölçek Mama katıp iyice çay kaşığıyla karıştırıyordum. Tavsiyem asla çalkalama Kaşıkla karıştırman yeterli , Çalkaladığında gaz oluyor bebekte. Kuzum 6 ay 27 günlük çok şükür ki asla gaz olmadı. Gazlı olursa Relactaz diye bi damla Çar onu kullanmanı tavsiye ederim. Mama kullanınca Baktın Kabızlığı ve huysuzluğu oldu hergün en az 1 kere kakasını yapıyorsa sorun yok. Ama birkaçtan yapmıyorsa mama kabızlık yapıyorsa Hipp Combiotic 1 ini kesinlikle tavsiye ederim. 🤲❤️🦋 Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Gözünüz Aydın Bahtı güzel olsun inşallah canım 🧿🤲