Ecrinbzkrt Ezgialp dogru cnm ilk önce suyu sonra maması konus dıer turlu yaptın mı suyu koydukca ölcuye gelır sanırsın ama mama fazla gosterır ilk su sonra mama konur
Yamanikomm Ezgialp once su sonra mama ilk onceleri bende sizin gibi yapiyordum sonra duzelttim skmayin caninizi bir sorun olmuyir ole abartilcak kadar bisey degil yani
Mavi1602 Ezgialp ilk önce su sonra mama konur önce mama sonra suyu eklerseniz istenilen ölçü olmuyor. Mamanın hacmi cc yi yükseltiyor su az kalıyor bu sefer mesela biz 200 cc içiyoruz 180 su koyuyorum mamayı da ekleyince 200 oluyor