Hanımlar merhaba, bebeğimi mama ile besliyorum mamasını yaparken önce ölçü kaşığı ile kaç ölçü yapacaksam biberona o kadar mama koyup daha sonra suyunu ekliyorum. Üç ölçü yapacaksam 90cc yi kesinlikle geçmeyecek şekilde ve az olamayacak şekilde tam ayarlıyorum ama böyle olmaması gerekiyormuş. Önce suyunu koyup daha sonra toz formül mamayı eklemem gerekiyormuş bu zamana kadar yanlış mı yaptım var mı benim gibi hazırlayan? Dün görümcem farketti ve maması yoğun suyu az olur bebeğin vücudu susuz kalır dedi vicdan azabından öldüm ben aylardır öyle yapıyorum çünkü. Siz nasıl yapıyorsunuz