Fitifiti yok ya benim ki var mi yokmu bilmiyorum omurgada iltihap var ama doktor daha önce oldumu oyle agri hayir dedim belki hamilelikten kaynaklanan bi iltihaptir dedi emari radyoloji arkadaslara gosterelim ararz seni dedi daha aramadi benim belirtiler daha cok osteoporuz belirtisine benziyo. 1 ay boyunca tutulmalarim oldu simdi yok . Sadece kalcamin cok üstünde bi yerde agri oluyo bndee.