Asel_sahra vücudumda felaket bir ağrı vardı. Dayak yemiş gibi uyanıyordum. Çok fizik tedavi gördüm ama geçenlerde bir doktora gittim onun tavsiyeleri işime yaradı. Süt, ekmek, domates, tavuk asla yemeyeceksin dedi, postacı yurusu yapacaksın dedi. Bir de ozon tedavisine baslayacam