Arn-23 hayır dr film bile çekmedi Doğum yaptım dedim ben. Doğumdan sonra olabiliyor dedi direk ağrıyan yeri buldu zaten. Ya çok uzman dr ya da bilmiyorum :) 3 hafta kullan dedi bilekliği geçmezse iğne. 2 haftam var uyurken de kullanıyorum. İşte bebek olunca zor hep kucak istiyor ister istemez zorluyorum :( annelik işte