Aynı durum bende de oldu ben hemşireyim üç doktora gittim ikisi hemen ameliyat dedi üçüncüsü bana benexol ve magosit yazdı ağrılarım parmaktaki uyuşmam gitti bi ortopediye bunları yazdırt ve bitene kadar kullan eski haline döneceksindir hafif ve orta derecede karpal tünel sendromu yani sinir sıkışmasında kesinlikle ameliyat olma bu tedaviyle düzelir