G1akbas paradise sabah kalkar kalkmaz yere yatırıp sevdigi çizgi filmi açıyorum telefondan oylelikle gidiyor bizde sidefer kullanıyoruz ilk zamanlar çıkardı falan şimdi içiyor damlaligi ile sıkıyorum
paradise G1akbas ya hic tv felan da izlemedi cizgi film acip denedim yine de tukuruyor. Uykudan uyaninca da denedim zehir muamelesi yapiyor 😁
paradise Cansuk tesekkur ederim bizimii daha ufak simdilik içsin de 1 yasta bakiyorlar sanirim genel olarak
paradise Cansuk masallah 💮 insallah oglum da yemegi sever cok istiyorum 5 aydir her damla her ilac cok zorladi beni
Smyslh paradise ilacı göstermeyin ozaman. Ben öyle yapıyordum. Kaşığa ilacını koyduktan sonra boş su bardağının içine koyar biraz tutardm. kaşıkla su veriyomuşum gibi yapardım. İçine daldırp çıkarırdm. İçirirdm. Öyle yapa yapa tadına alıştı. Daha sonra şişeyi gösterdim. Hiç çekinmedi. Şişeyi görünce bekliyor şuan vermemi ☺️
Buse60 UraSsmom ben bestiron kullanıyorumm bebeğim içiyor hiç icmemezlik yapmadı 6 aylık olduk 2 aydır kullaniyo
UraSsmom Buse60 İşte olabilir bazı bebekler sevebilir ama çok kötü tadı var bi bakın isterseniz 🤷🏻♀️
Nehirikom paradise 5 aylıkta kullanılıyor mu bilmiyorum ama sanırım 6 ay sonrası için fertamir 40mg çocuklar içinn saşe formda olan demir ilacı var suya karıştırııp bbiberona koy ver tası da çok güzel portakal suyu gibi meyve suyu niyetine içiyorlar. Hem de devlet ödemesinde karşılanıyor.
Sermec27 Nehirikom merhaba oğlum 6 aylık doktorumuz bu ilacı yazdı üstünde 1 su bardağına karıştırılacak diyor 1 su bardağı cok olmaz mı siz nasıl verdiniz
Cicegiburnundabiranne paradise biz bestiron kullanıyoruz içeriği daha temiz diye biliyorum, portakal aromalı sabırsızlıkla bekliyor kaşığı, çok seviyor
paradise Cicegiburnundabiranne bestironu seven de cok varmis sevmeyen de sirayla deneyecegim artik. Teşekkür ederim cevabiniz icin ☺️
ekmek-arasi paradise sutune karistirabilirsin tiksinmez zaten tadi olmayan bisey ben bakmistim tadina
paradise ekmek-arasi esim de sutle karıştır dedi ama simdi sutu de istemezse diye korktum zaten meme reddi yasamistik pek emme taraftari degil kendileri aclik son raddeye gelince alıyor memeyi 😁
F-Betul paradise Yemek konusu gerçekten zor ama sabırlı olmak lazım bir de üstelememek gerekiyor. Ben başlarda çok stres oluyordum artık öyle değil akışına bıraktım şarkı türkü oyunla oluyor bir şekilde, Allah büyük☺️