Busegg kadin isin icinde oldugundan bahsetmis,ögretmeb oldugundan falan.. bende 2013den beri ozel egitimde calistim cocuk gelisimciyim otizmli cocuklar bariz kendilerini ortaya koyarlar..ben gorumcemin cocugunu ilk gorusumde anladim ama soylemeye soylemeye uzun sure vakit kaybi oldu..genelde bir sıkıntı oldugunu sezersiniz..konu sahibide daha once gozlemledigini vs.yazmis zaten.katiliyorm her sey otizme baglanmasin ama bir sorun oldugu konusunda uyari alsam ben kimseye bozulmam..oturup bir dusunurum.toplum olarak sorunumuz burada zaten bence.hakaret olarak algiliyoruz hemen,hakaret mi ediyor kadin? Neden insanoglu olarak boyle kotu dusunuyoruz ? Bir ihtimal olabilecegini degerlendirip daha sonra yoksa bile guzel dille izah etmek bu kadar zor olmamali..
Cok basit bir konu acmistim orada otizm dendi banada kalkip saldirmadim bunu yazana 🤷♀️ cocugumdan eminim zaten.ama emin olmasam suphem olsa degerlendirirdim..
Ayrica doktora goturmus ailesi bir sey yok denmis diyenlere ithafende belirtmeliyim ki oyle raporlar teshisler gordu ki bu gozler akliniz hayaliniz almaz.agir zihinsel engellincocuga,hafif yazip ona egitim verdirmeye calisanlar mi ararsiniz,otizme ustun yetenek diyen mi ararsiniz …her doktor şak diye dogru teshisi koyamiyor,anlayamiyor maalesef..birinin A dedigine bir diger doktor B diyor..boyle bir suphe varsa doktor doktor gezmek en dogrusu.