Vlns Yeğenim 4 yaşında , bilmediği kendine küser. Konuşmadığı konu yok maşallah, karsilastirirsak ,sadece konuşma yönünden geride kalmış diyebiliriz bence otizm ,çok farklı bir branş, ama gene de destekleyici eğitimlere teşvik edebilirsiniz annesini, süreç bir şekilde ilerler zaten 🌺